Chorus Line en Laser tag - Reisverslag uit Millersville, Verenigde Staten van Roos Bulthuis - WaarBenJij.nu Chorus Line en Laser tag - Reisverslag uit Millersville, Verenigde Staten van Roos Bulthuis - WaarBenJij.nu

Chorus Line en Laser tag

Blijf op de hoogte en volg Roos

16 Maart 2013 | Verenigde Staten, Millersville

Vandaag is een lekker lui dagje. Lekker uitgeslapen en nu vanuit mijn bed Harry Potter kijken. De dorm is leeg, de dining hall dicht, want het is spring break! Morgen word ik opgehaald door Kyleigh en haar moeder en vanaf dan blijf ik de rest van de week bij haar thuis. Nu heb ik dus even tijd om lekker niks te doen en daar maak ik mooi gebruik van.

Zondag- en maandagavond waren onze laatste twee volleyballwedstrijden en wonder boven wonder hebben we beide gewonnen! Mooie afsluiter van het intramural seizoen dus. Nu dat is afgelopen dacht ik dat ik een lekker rustige week zou hebben, maar er was genoeg te doen.

Dinsdagavond ging ik voor mijn script analysis class naar de musical 'A Chorus Line' in Lancaster. Dit was echt een leuke onderbreking van de week en een super goede show. De dinsdag na de vakantie komt de cast naar de universiteit en krijgen we de gelegenheid om met ze te praten tijdens onze les, erg leuk dus! Na de show ben ik met iemand uit mijn klas mee teruggereden en heb ik nog even de volleyballwedstrijd van het andere team gekeken.

De volgende dag stond de laatste zaaltraining op het programma. Lekker gespeeld en gezweet en daarna een snelle douche, want we zouden die avond gaan lasergamen! Om een uur of zes zaten we in de auto naar 'Laserdome' waar we voor 20 dollar twee keer konden lasergamen en onbeperkt arcadegames konden spelen. Elke lasergame ronde bestond uit drie rondes en het ging tussen rood en blauw. Samen met Kyle en Shane zat ik in het rode team en hebben we geloof ik op een ronde na alle spellen gewonnen. Een rondje had ik zelfs de highscore van mijn team gehaald! Verder hebben we lekker arcadegames gespeeld (pinball!) en lekker een beetje rondgehangen. Geslaagde avond dus.

Donderdag had ik weer gewoon les en 's avonds mijn scheikundelab. We gingen moleculen bouwen, dus dat was een beetje saai. Na lab ben ik naar Rose van de Creative Writers gegaan, want we hadden een filmavondje met de Creative Writers. We hebben eerst een tijdje Apples to Apples gespeeld en daarna een Japanse kinderfilm gekeken, echt heel grappig. Was een welkome afwisseling, want de volgende morgen had ik een scheikunde test. Ik had niet zoveel geleerd, omdat er zoveel leuke dingen te doen waren, maar volgens mij ging het wel goed!

's Middags ben ik met Kyleigh naar de gym gegaan en hebben we ons ingeschreven voor de 'triathlon'. Dit is 2000m op de roeimachine, 3 mile fietsen en 1 mile hardlopen op de track. We hebben gelijk maar even geoefend en dat ging prima, dus dat was leuk. Daarna heb ik samen met Manar en Miwa (twee andere internationals, Manar komt uit Chili en Miwa uit Japan) een hotel uitgezocht in Atlantic City voor met Pasen. We gaan met zijn drietjes (en misschien nog iemand anders) met de trein naar Atlantic City en dan (hopelijk) genieten van het strand en de boardwalk. Ik heb er onwijs veel zin in en hopelijk wordt het mooi weer! Nadat we een hotel hadden gevonden, hebben we met z'n drietjes gegeten en 's avonds heb ik een film gekeken met Cassie. Na de film kwamen Manar en Miwa naar mijn kamer, want Manar had een XBOX gekregen van haar broer (ja, volgens mij heeft die familie van haar het goed voor mekaar), maar ze had geen televisie. We hebben daarna de hele avond met de Kinect gespeeld en dat was echt super leuk. Rond een uur of elf had ik Cassie even geholpen met haar bagage, want zij ging naar huis.

De XBOX staat nu nog steeds in mijn kamer, dus ik kan lekker de hele dag op dat ding spelen als ik dat zou willen. Eigenlijk moet ik maar aan mijn huiswerk, maar ik denk niet dat dat er nog van gaat komen! Lekker genieten van de vakantie dus en uitkijken naar morgen, want dan gaan we naar Green Day de musical. Ook staan er allemaal andere leuke uitjes op het programma, dus dat wordt vast een top vakantie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Millersville

Roos

Ik ga een jaar studeren in Amerika!

Actief sinds 05 Jan. 2012
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 37109

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2012 - 21 Mei 2013

Millersville University

Landen bezocht: