Sandy - Reisverslag uit Millersville, Verenigde Staten van Roos Bulthuis - WaarBenJij.nu Sandy - Reisverslag uit Millersville, Verenigde Staten van Roos Bulthuis - WaarBenJij.nu

Sandy

Blijf op de hoogte en volg Roos

30 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Millersville

Allereerst, ik ben veilig, de stroom doet het nog en er lekt geen water naar binnen in mijn kamer. Verder hebben we gisteren en vandaag vrij en dat is natuurlijk niet verkeerd. Gisteren was het buiten ontzettend nat, dus ik ben nauwelijks de deur uit geweest (alleen om te eten, zoals het hoort). Binnen genoten we van films, spelletjes en (niet zo) diepe gesprekken. De stroom doet het nog steeds en toen ik zojuist uit het raam keek, was de regen alweer minder en leek het nauwelijks te waaien. Kortom, Sandy heeft ons niet zoveel overlast bezorgd, maar wel twee vrije dagen! Uiteraard wel een beetje het nieuws gevolgd en gezien dat het op andere plaatsen wel heel heftig is geweest, gelukkig zit ik hier goed.

Overigens heb ik gisteren gehoord dat we niet naar de NCAA gaan met ons hockeyteam. Helaas hebben ze de selectie gebaseerd op een ranglijst waar ik geen weet van heb en is een andere universiteit verkozen boven Millersville. Dit betekent dat er een definitief einde is gekomen aan mijn hockeyseizoen en dat is toch wel gek. Ik heb nu wel lekker veel tijd voor andere zaken en ga komend weekend lekker genieten van een tripje naar Hershey's Park!