Kerstvakantie - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Roos Bulthuis - WaarBenJij.nu Kerstvakantie - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Roos Bulthuis - WaarBenJij.nu

Kerstvakantie

Blijf op de hoogte en volg Roos

23 December 2012 | Verenigde Staten, Cleveland

Ik ben al helemaal gewend hier in Cleveland en heb het heerlijk naar mijn zin. Na twee rustige dagen alleen maar voor de televisie gezeten en niks gedaan, was het ook voor de familie Riggins vakantie afgelopen woensdag. 's Ochtends nog even naar school en 's middags lekker vrij. Die ochtend had Zoë een kerstoptreden met de colorguard (dansen met vlaggen) en daar mocht ik even komen kijken, echt ontzettend leuk! 's Middags lekker Subway en naar de speeltuin, want het weer is prachtig.

Donderdag hebben we nog even het laatste kerstinkopen gedaan in de mall van Chattanooga en lekker uitgerust. Vrijdags heeft Zach ons meegenomen naar de rivier, het was erg koud 's ochtends (ja, ook hier kan het 1 graad boven nul worden), maar er waren een aantal durfalls aan het kayaken op de wildwater rivier. We hebben ook een mooie waterval gezien en lekker een stukje gelopen.

Zaterdag zijn we naar Andy, de zus van Zach geweest en ging haar dochtertje, Claire, met ons mee naar huis. Die middag zijn we nog lekker naar de speeltuin geweest en 's avonds hebben we een spelletje gedaan. Vandaag gingen we fietsen in Chattanooga. Er is een heel mooi pad langs de rivier en we hebben lekker in downtown Chattanooga geluncht. Echt een super leuke dag.

Nu hang ik lekker op de bank voor de televisie. Ik heb het echt naar mijn zin en ben super blij dat ik hier lekker kan blijven. Zach kan heerlijk koken en Zoë en Ty houden erg van spelletjes, dus ik zit hier helemaal goed! Nog twee dagen tot kerst en zes dagen totdat ik Bob zie in NYC! De tijd gaat veel te snel hier in het zuiden.

  • 23 December 2012 - 23:14

    Saskia:

    Wat leuk roos! Echt goed om te lezen dat je t zo fijn hebt daar. Geniet nog lekker en alvast fijne kerst en n goed oud en nieuw!

  • 24 December 2012 - 09:48

    Ans En Andre:

    Hoi Roos,
    Nu begrijp je vast wel waarom we ons daar thuis voelen.
    Ons favoriete fietstochtje is ook langs de Tennessee river en dat Zach lekker kan koken, daar kunnen we van meepraten.
    Gezellige kerst en bereid je maar voor op een druk!! Kerstdiner.
    Liefs, Andre en Ans

  • 24 December 2012 - 16:15

    Frits En Paulien:

    Ha Roos
    Dat klinkt allemaal heel gezellig! En wat een leuk vooruitzicht om samen met Bob het nieuwe jaar in te gaan in New York. Daarna komt ook nog lekker je moeder. Geniet ervan.
    Een kerstzoen óók voor Loes, Zach, Zoë en Ty van
    Frits en Paulien

  • 25 December 2012 - 11:54

    Ellen En Marcel:

    Hoi Roos,

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar.
    Opa is hier nu op de koffie, groetjes van hem.

    X Marcel en Ellen

  • 26 December 2012 - 14:51

    Opa Koopman:

    Hoi lieve Roos, (Ik schrijf mijn verhaaaltjer aan jou al voor de 4ekeer - ik hoop dat het nu lukt)
    Wat fijn dat je het weer zo naar je zin hebt daar in het verre Cleveland. Fijn he zo'n lieve gastvrije familie.Doe ze de hartelijke groeten en mijn beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Bob ziet er naar uit je Zaterdag in NY te ontmoeten. Maak er een paar leuke dagen van en even later zie je mama weer. Dat wordt natuurlijk weer een hoogtepunt.Ik was gister te eten bij ze: heerlijk en gezellig.
    s'morgens was ik bij Marcel en Ellen op de koffie en straks ga ik naar Jeroen en Ine - Anna is jarig. Ook voor jou de beste wensen voor 2013 en een goeie reis naar NY.
    Een dikke kus en harteleijke groet van Opa uit Alkmaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Cleveland

Roos

Ik ga een jaar studeren in Amerika!

Actief sinds 05 Jan. 2012
Verslag gelezen: 467
Totaal aantal bezoekers 37086

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2012 - 21 Mei 2013

Millersville University

Landen bezocht: