Field of Screams - Reisverslag uit Millersville, Verenigde Staten van Roos Bulthuis - WaarBenJij.nu Field of Screams - Reisverslag uit Millersville, Verenigde Staten van Roos Bulthuis - WaarBenJij.nu

Field of Screams

Blijf op de hoogte en volg Roos

21 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Millersville

Field of Screams, zo heet het hoogtepunt van deze week. Afgelopen vrijdag ben ik (na een drukke week) samen met Taylor, Tyler en een andere Tyler naar Field of Screams geweest, dit is een soort attractiepark met spookhuizen en... een hayride (daarover later meer). Het tripje werd georganiseerd door een katholieke organisatie, maar dit weerhield ons er niet van om te profiteren van een goede aanbieding. Rond een uur of zeven verzamelden we voor het 'Newman House' waar nog een aantal anderen wachtten. Iets na zevenen nodigde de 'father' ons binnen uit (in zijn priesterpak) en vertelde hij wat over de organisatie. Gelukkig, na vijf minuten, was het praatje over en konden we op weg (met 'father', maar hij had (gelukkig) zijn priesterpak uitgedaan en een spijkerbroek aan). Aangekomen regende het keihard, maar toen we ons kaartje hadden werd het minder. Vanwege de regen konden we zo doorlopen bij het eerste spookhuis en eenmaal binnen was het droog en warm. Ik wist niet dat ik zoveel kon gillen, het was echt doodeng, maar wel echt geweldig. Na het spookhuis en een korte pauze hebben we de hayride gedaan. Je zit dan op een grote platte kar die bestrooid is met hooi en je wordt voortgetrokken door een tractor en onderweg is het doodeng. Typisch Amerikaans en super leuk. Na een funnel cake en gefrituurde oreo's, zat onze geslaagde avond erop.

Voordat ik naar Field of Screams ging, is er nog het een en ander gebeurd. Dinsdag hadden we een wedstrijd in New York en tijdens de vijf uur durende busrit, konden we het vrijheidsbeeld en de prachtige skyline van New York zien. Voor mij was dit toch wel het hoogtepunt van de wedstrijd, want ik heb (uiteraard) niet gespeeld. Overigens hebben we wel gewonnen, wat ons een ticket oplevert naar de PSAC's (zeg maar een soort play offs en als we het goed doen daar, gaan we landelijk). Dit schijnt voor het eerst sinds 19 jaar te zijn, dus vrij bijzonder.

Verder was de week niet zo bijzonder, ik heb volleyball gespeeld, ik heb volleyball gekeken (Go Diehm Team!) en ik heb geschermd (weer erg leuk). Ook heb ik een test voor English Composition gemaakt, een quiz voor Calculus en een quiz voor Chemistry. Ik moet nu langzaamaan ook gaan nadenken over welke vakken ik volgend semester wil en ik denk nu aan Spaans, een theaterclass, misschien iets met American History en nog een scheikundevak. Hopelijk kan ik volgend semester iets uitdagendere vakken volgen, hoewel het wel relaxt is dat ik nu niet zoveel hoef te doen.

Zo, nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte van wat er gebeurd is, maar wat nog komen gaat is ook erg leuk, ik heb namelijk mijn vlucht naar Atlanta geboekt, zodat ik met de Kerst mijn nicht Loes kan opzoeken! Overigens, de tijd vliegt en mam, het is al bijna januari!

  • 21 Oktober 2012 - 18:38

    Elise:

    wauw roos wat super allemaal! geniet er lekker van en neem die theaterclass haha , vet gaaf!
    liefs uit vught

  • 22 Oktober 2012 - 00:09

    Martina:

    Wauw! Je hebt dus weer een leuke week gehad :) Ik probeer me zo voor te stellen.. Father in spookhuis, gillende Roos, funeral cake. Klinkt geweldig! Greetz, Mar

  • 22 Oktober 2012 - 00:49

    Ans:

    Hoi Roos,
    Wij hebben van de week ook een hayride gedaan, maar dan om naar een pumpkin padge te gaan en een paar pumpkins te kopen voor Halloween. We gaan ze volgende week uithollen en dan de pitten roosteren en opeten, lekker hoor. De pumpkins zetten we in de tuin of aan de weg, we zien wel. Zoe en Ty mogen het zeggen.
    Het lijkt ons erg leuk eens in het echt te zien waar je allemaal over schrijft. Dat jullie met hockey hebben gewonnen betekent dat dat je donderdag de 8e of vrijdag de 9e november een wedstrijd hebt? Als het bij jullie in de buurt is kunnen we misschien komen kijken. We horen het wel.
    Groetjes Ans (en Andre natuurlijk)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Millersville

Roos

Ik ga een jaar studeren in Amerika!

Actief sinds 05 Jan. 2012
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 37091

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2012 - 21 Mei 2013

Millersville University

Landen bezocht: