New York City! - Reisverslag uit Millersville, Verenigde Staten van Roos Bulthuis - WaarBenJij.nu New York City! - Reisverslag uit Millersville, Verenigde Staten van Roos Bulthuis - WaarBenJij.nu

New York City!

Blijf op de hoogte en volg Roos

18 November 2012 | Verenigde Staten, Millersville

Afgelopen week was het super druk, niet alleen met school, maar ook met allemaal leuke dingen. Zo ben ik twee keer wezen schermen, hebben we gevoetbald (en heb ik een paar prachtige doelpunten gescoord) en gevolleybald. Het hoogtepunt van de week was echter gisteren; een bezoekje aan New York City en de Broadway show Newsies!

De avond voor het tripje liep iets anders dan verwacht. Kyleigh vroeg namelijk of ik meewilde naar een feestje, dus na het schermen ben ik met haar me geweest bij iemand thuis. Mijn eerste college party dus en eigenlijk was het best wel leuk om het mee te maken voor een keertje en het was heel gezellig.

Zaterdagochtend vertrokken we om zeven uur, dus na een kort nachtje heb ik nog een beetje in de bus geslapen. Om tien uur kwamen we al aan en zijn we direct naar de M&M Store gelopen. Het is echt super gaaf om gewoon een beetje rond te lopen op Times Square en al die super dure winkels te zien, dus we zijn vooral daar in de buurt gebleven. Ook hebben we de Disney Store, Hershey's Store, Forever 21, Toys r'us, Lego Store en van die kleine leuke souvernirwinkeltjes bekeken. Omdat we zo dichtbij waren hebben we ook nog een wandeling door Central Park gemaakt en (natuurlijk) even geschommeld.

Om twee uur begon de musical in het Nederlander Theater. Echt super gaaf als je daar binnen komt en de show was geweldig! Het ging over krantenjongens die in opstand kwamen en uiteindelijk dus gewonnen hadden. De liedjes en de dans waren zo mooi en ook het decor was heel gaaf. Rond vijf uur stonden we weer buiten en zijn we bij Rockefeller Center geweest om te kijken naar schaatsende mensen en de kerstboom die werd opgezet. Omdat we arme studenten zijn, hebben we bij de McDonalds op Times Square gegeten en om zeven uur zijn we weer in de bus gestapt. Een dag om nooit te vergeten!

Vandaag wordt een rustig dagje, ik moet wat huiswerk doen en met het hockeyteam doen we mee aan een flash mob voor een filmpje en dat wordt vandaag opgenomen, dus daar moet ik ook heen. Vanavond hoop ik weer naar yoga te kunnen en dan zien we wel wat de avond brengt. Komende week hoef ik alleen maandag en dinsdag naar school en woensdag ga ik met de trein naar Pittsburgh waar ik word opgehaald door Tyler en familie! Tijd voor Thanksgiving Break dus!

  • 18 November 2012 - 21:43

    Lotte:

    Leuk leuk leuk allemaal! Gaaf man, New York City! (Jaloeeeeeers).
    Fijn dat je t zo leuk hebt gehad!
    Ik ga even door naar facebook, k zal je even een uitgebreid berichtje sturen wat dat wordt hoog tijd, haha.
    Kusx

  • 19 November 2012 - 08:10

    Paulien:

    De wedstrijd heeft als thema "prop een leven in een week". De winnaar? ROOS! Jeetje wat maak jij veel mee zeg. Studeren, sporten, reizen, feestjes, theater, wereldsteden, culinair doen bij McDonalds, en, en, en....
    Geniet ervan. Wij leven wel digitaal mee. Tsja, verschil moet er zijn he.
    Groetjes Frits en Paulien

  • 19 November 2012 - 17:09

    Liesbeth:

    Hoi Roos,
    Wat een leuke verhalen allemaal, maar ik mis wel de foto's!!!
    Heel veel plezier
    Liesbeth

  • 19 November 2012 - 23:28

    Ans:

    Hoi Roos,
    Ik heb je foto's bekeken, leuk!! De spagaat bij hockey vind ik wel erg knap.
    Wel een verschil he, Millersville of New York!

    Happy Thanksgiving en niet teveel turkey hoor.
    Liefs,
    Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Millersville

Roos

Ik ga een jaar studeren in Amerika!

Actief sinds 05 Jan. 2012
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 37107

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2012 - 21 Mei 2013

Millersville University

Landen bezocht: