Zaalhockey - Reisverslag uit Millersville, Verenigde Staten van Roos Bulthuis - WaarBenJij.nu Zaalhockey - Reisverslag uit Millersville, Verenigde Staten van Roos Bulthuis - WaarBenJij.nu

Zaalhockey

Blijf op de hoogte en volg Roos

11 Februari 2013 | Verenigde Staten, Millersville

Afgelopen week was een saaie, maar ook heel drukke week. Voor sommigen van jullie is het bijna vakantie, ik ben pas twee weken begonnen en dat we begonnen zijn is te merken ook. Ik zit dagelijks met mijn neus in de boeken en heb zelfs al 3 quizzes gehad!

Mijn week bestond dus voornamelijk uit studeren (en ik ben bang de rest van het semester ook), maar we zijn ook weer begonnen met hockeytrainingen! Lekker binnen, voor de lol, drie tegen drie op een klein veldje. Het is heerlijk om mijn legguards weer aan te hebben en eindelijk een beetje fatsoenlijk te kunnen duiken. Geen coach, geen concurrentie (de andere keepster heeft les op het moment dat we spelen) en lekker spelen.

Verder heb ik (natuurlijk) ook weer lekker gevolleybald, wat steeds beter gaat. Erin heeft mij vandaag geholpen met bovenhands serveren en met een beetje oefenen gaat dat straks wel lukken. Meestal is de zaal echter helemaal bezet door basketballers en moeten we verkassen naar de squash baan (is eigenlijk heel leuk, er zitten daar haken aan de muur, dus we kunnen een net ophangen en je kunt dus ook via de muur spelen, omdat het veld zo klein is) of naar het voetbalveldje (waar we dus voetballen). Ik ben ook twee keer in de gym geweest, maar dat is toch het minst leuk.

Vrijdagmiddag ben ik met Pagan, Kyleigh en Kyleigh's zus in Lancaster geweest, omdat het zaterdag Kyleigh's verjaardag was. Dat was erg gezellig en daarna hebben we met een groep de extended version van Lord of the Rings 3 gekeken. Rond een uur of 12 gingen we naar Kyle's appartement, wat ook wel gezellig was. Om half 2 besloten Kyle en ik een potje Stratego te spelen en met een beetje mazzel heb ik uiteindelijk gewonnen.

Zaterdag was ook erg leuk, 's ochtends een beetje huiswerk en 's middags de dames basketbal zien winnen. Daarna een stukje Burlesque gekeken, maar ik moest eerder weg, want we gingen met het hockey team naar de ijshockeywedstrijd. Dat was ook erg gezellig, helaas hebben ze uiteindelijk 3-3 gespeeld, maar ijshockey is echt heel tof om te kijken! 's Avonds weer een beetje rondgehangen bij Kyle en 'beer pong' (wij speelden gewoon met water in de cups, maar goed) gespeeld. Ik bleef niet zo lang, want het was een beetje saai en ben dus redelijk op tijd mijn bed ingedoken.

Vandaag hebben we eerst ontbeten (met z'n veertienen aan een tafel, we hebben een record gevestigd denk ik), daarna lekker even met thuis gefacetimed en om vier uur ging ik met Kyleigh mee naar een pizzabuffet. Het was voor haar verjaardag en een deel van haar familie was er ook en dat was erg leuk. We hebben veel gelachen en veel pizza gegeten.

Komende week wordt weer een saaie week, totdat het vrijdag is. Dan komen papa en opa namelijk naar de campus en kan ik ze eindelijk aan iedereen voorstellen (ja, al mijn vrienden zijn heel benieuwd!). Daar heb ik dus heel veel zin in!

  • 11 Februari 2013 - 10:27

    Paulien:

    Jij buit je jaar echt uit hé! Super hoor. Alvast veel plezier met je vader en opa volgende week.
    Groetjes Paulien

  • 12 Februari 2013 - 18:53

    Ans:

    Hoi Roos,
    Veel plezier met papa en opa en dat wordt vast wel weer een paar keer "Jack's" denk ik.
    Groetjes, Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Millersville

Roos

Ik ga een jaar studeren in Amerika!

Actief sinds 05 Jan. 2012
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 37054

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2012 - 21 Mei 2013

Millersville University

Landen bezocht: