Back in The Ville - Reisverslag uit Millersville, Verenigde Staten van Roos Bulthuis - WaarBenJij.nu Back in The Ville - Reisverslag uit Millersville, Verenigde Staten van Roos Bulthuis - WaarBenJij.nu

Back in The Ville

Blijf op de hoogte en volg Roos

27 Januari 2013 | Verenigde Staten, Millersville

Back in The Ville, als een van de weinigen, want vandaag komen alle andere studenten pas. Vanaf 12 uur is iedereen weer welkom en zal Diehm weer propvol zitten. Gelukkig maar, want de afgelopen week was wel een klein beetje saai.

Ik heb een paar keer gevolleybald, we hebben gejogd, een kaarspelletje gedaan en verder heel veel films gekeken en geslapen. Twee hoogtepuntjes vonden plaats op vrijdag, toen ben ik namelijk naar de kapper geweest en werd ik uitgenodigd door Kyle's (Kyle is een senior en heeft een appartement op de campus, hij houdt heel erg van volleybal en daar ken ik hem dan ook van) familie om mee te eten bij de macaronigrill, dus dat was erg leuk. Zijn familie is erg aardig en het eten was erg lekker, dus dat was geslaagd. Na het eten zijn Kyle en ik naar de Walmart gereden (door de sneeuw, bijna vergeten te zeggen, maar we hebben hier best wel veel sneeuw nu) om wat boodschapjes te doen en daar heb ik een lekkere zachte fleecedeken gekocht.

Gisteren was ook nog wel even leuk, want toen ben ik met Sergey (nee Koen, dat is niet mijn vriendje, maar een jongen die ik via Kyleigh ken en ook al terug is op de campus) naar de basketbalwedstrijd van het vrouwenteam tegen Kutztown geweest. Het was nog even spannend, maar uiteindelijk hebben we een dikke overwinning geboekt, dus dat was erg leuk. Gisteravond heeft Kyleigh 'gekookt', een soort pap met stukjes vlees, aardappel en groente in een dikke soep. Volgens haar typisch Amerikaans, maar volgens andere Amerikanen hondenvoer, maar het smaakte iets beter dan het er uit zag (gelukkig is de dininghall vanavond weer open).

Nu zit ik dus een beetje te wachten op alle Diehmers die vandaag terugkomen. Ik heb al wel kennisgemaakt met een aantal nieuwe internationals (twee meisjes uit Chili en een meisje uit Japan, alledrie heel aardig), maar ik mis al mijn vrienden wel een beetje. Zes weken vakantie is net iets te lang. Ik heb ook wel weer zin om te beginnen met de lessen, want ik heb leuke vakken en een goed rooster:

Maandag:
10.00-10.50 Organic Chemistry 1
11.00-11.50 Elementary Spanish 1
12.00-12.50 American Government

Dinsdag:
09.30-10.45 Script Analysis
11.00-12.15 General Psychology

Woensdag:
10.00-10.50 Organic Chemistry 1
11.00-11.50 Elementary Spanish 1
12.00-12.50 American Government

Donderdag:
09.30-10.45 Script Analysis
11.00-12.15 General Psychology
06.00-08.50pm Organic Chemistry 1 Lab

Vrijdag:
10.00-10.50 Organic Chemistry 1
11.00-11.50 Elementary Spanish 1
12.00-12.50 American Government

Dus dat is wel een prettig rooster, met genoeg tijd om te hockeyen, volleyballen, schermen, voetballen, yoga doen, eten, socializen, slapen en nog veel meer...

  • 29 Januari 2013 - 11:58

    Ans:

    Hoi Roos,
    Ik kan me voorstellen dat het leuk is om iedereen weer te zien.
    Veel succes in het nieuwe semester.
    Leuke vakken heb je gekozen, maar dat wordt donderdags wel een vroegertje!
    Groetjes vanuit de sneeuw in Oostenrijk,
    Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Millersville

Roos

Ik ga een jaar studeren in Amerika!

Actief sinds 05 Jan. 2012
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 37056

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2012 - 21 Mei 2013

Millersville University

Landen bezocht: